• Üres Helyiség pályázat 2022. július 5.

  • Tisztelt Gépjármű-üzembentartó!

    Tájékoztatjuk, hogy Budapest Főváros Közgyűlésének 30/2010. (VI.4.) önkormányzati rendelete előírásai értelmében2022. szeptember 5-én 0.00 órától Budapesten jelentősen megváltozik a közterületek járművel történő várakozási célú használatának rendje.

     

    Tájékoztató letöltése : kérjük kattintson



    TISZTELT ÜGYFELEINK!

        2020.10.12. napjától kezdődően a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. INGATLANKEZELÉSI ÉS VAGYONHASZNOSÍTÁSI OSZTÁLYÁN az ügyfélfogadás rendje - a járványveszély kockázatának csökkentése érdekében - megváltozott.
        A személyes ügyfélfogadás csak abban az esetben lehetséges, ha előre egyeztetett időpontban keresi fel szervezeti egységünket.

    Befizetési lehetőség postán, illetve banki átutalással rendezhetők az alábbi bankszámla számra:

    Magnet Bank: 16200106-00043418.


        Kérjük, a lenti elérhetőségek igénybevételével szíveskedjenek keresni kollégáinkat.







    Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzatának Polgármestere


    Budapest Főváros VI. kerület Terézváros önkormányzatának Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében foglalt jogköre alapján a Képviselő-testület feladat- és hatáskörében az alábbi döntést hozta:


    Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzat Képviselő-testülete
    171/2020. (VI.12.) határozata Budapest VI. kerületi önkormányzati tulajdonú nem lakáscélú helyiségek és ingatlanok
    bérleti díj fizetési kedvezményéről.



    Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzat Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében foglalt jogköre, valamint a veszélyhelyzet alatt a Képviselő-testületi átruházott hatáskörök visszavételéről szóló 24/2020. (IV. 30.) önkormányzati rendelet 1. §-a és az Önkormányzat tulajdonában lévő vagyonnal való gazdálkodás és rendelkezés szabályairól szóló 24/2013. (VI.27.) önkormányzati rendelet 12 § (1) és (5) bekezdése alapján az alábbi döntéseket hozza:

    I.
    A 86/2020. (III.27.) határozattal módosított 82/2020. (III.27.) képviselő-testületi határozatokban rögzített bérleti díjak kiszámlázásának határidejét 2020. augusztus 1. napjára módosítja, azaz a „2020. július 1-jétöl" szövegrész helyébe a „2020. augusztus 1-jétöl" szövegrész lép.


    II.
    Az alapítványok, egyéni vállalkozók, mikro-, kisvállalkozások által bérelt önkormányzati tulajdonú nem lakáscélú helyiségek és ingatlanok után a 2020. április 1. és 2020. június 30. közötti időszakban esedékes bérleti díjakra - ide nem értve a járulékos költségeket -kérelemre 25%-os kedvezményt állapít meg.
    A bérleti díj kedvezményre vonatkozó kérelemre automatikusan 12 hónapra szóló, kamatmentes részletfizetési kedvezményt kapnak a jogosultak.
    Büntetőjogi felelősségük tudatában megtett nyilatkozatuk szerint az alapítványok, egyéni vállalkozók, valamint a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény szerint mikró-, vagy kisvállalkozásnak minősülő vállalkozások további kedvezményre akkor jogosultak, ha hitelt érdemlően (pl. bevételi nyilvántartás, pénztárkönyv másolata, az online pénztárgépjeinek naplófájljaival) igazolják, hogy a bevételük, árbevételük ezen időszak vonatkozásában 25%-nál nagyobb mértékben csökkent a megelőző naptári év azonos időszakához képest, a bérleti díj csökkentése a bérbeadóval való megállapodás szerint a kedvezményes időszakra az árbevétel csökkenéssel arányos, de legfeljebb 90% islehet; feltéve, hogy a bérlő által foglalkoztatottak létszáma 2020. június 30-án legfeljebb 10%-kal alacsonyabb, mint 2020 február utolsó napján volt.

    A kedvezményekkel csökkentett bérleti díj nem lehet kevesebb a helyiség után fizetendő közös költség összegénél, azon helyiségek esetében, amelyeknél közös költség fizetési kötelezettsége van az önkormányzatnak a társasház felé.
    A bérleti díj kedvezmény igénybevételére vonatkozó kérelmek, nyilatkozatok, dokumentumok benyújtási határideje 2020. július 20.

    III
    A középvállalkozások által bérelt önkormányzati tulajdonú nem lakáscélú helyiségek és ingatlanok után a 2020. április 1. és 2020. június 30. közötti időszakban esedékes bérleti díjakra - ide nem értve a járulékos költségeket - kérelemre 25%-os kedvezményt állapít meg.
    A bérleti díj kedvezményre vonatkozó kérelemre automatikusan 12 hónapra szóló, kamatmentes részletfizetési kedvezményt kapnak a jogosultak.
    Büntetőjogi felelősségük tudatában megtett nyilatkozatuk szerint a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény szerint középvállalkozásnak minősülő vállalkozások további kedvezményre akkor jogosultak, ha hitelt érdemlően (pl. az online pénztárgépjeinek naplófájljaival) igazolják, hogy az árbevételük ezen időszak vonatkozásában legalább 30%-kal csökkent a megelőző naptári év azonos időszakához képest, feltéve, hogy a bérlő által foglalkoztatottak létszáma 2020. június 30-án legfeljebb 10%-kal alacsonyabb, mint 2020 február utolsó napján volt. A kedvezményekkel csökkentett bérleti díj nem lehet kevesebb a helyiség után fizetendő közös költség összegénél azon helyiségek esetében, amelyeknél közös költség fizetési kötelezettsége van az önkormányzatnak a társasház felé.


    Kérjük kattintson a határozat megtekintésére :  kattintson ide


    Bérleti díj kedvezmény felhívás
     

     A bérleti díj csökkentés iránti kérelem formanyomtatványának letöltéséhez kérjük kattintson ide

      A kérelem beadásának határideje 2020. július 20. napja, a határnap jogvesztő hatályú!

     

    A kérelmeket a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt- nél személyesen vagy postai úton lehet leadni. Jogi személyek esetében a kérelemhez az aláírási címpéldányt is kérjük csatolni.

      A kedvezményekkel csökkentett bérleti díj nem lehet kevesebb a helyiség után fizetendő közös költség összegénél, azon helyiségek esetében, amelyeknél közös költség fizetési kötelezettsége van az önkormányzatnak a társasház felé.

     

    További tájékoztatásért kérem vegye fel a kapcsolatot a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. Vagyonkezelési Főosztály munkatársával Ivanics Györgynével munkaidőben a

    06/1 301-67-25 telefonszámon vagy ivanics.valeria@tvvrt.hu e-mail címen


     


     

    Tisztelt Ügyfeleink!

          - Terézváros polgármesterének levele a koronavírus járvány miatt az Önkormányzat által nyújtott bérleti díj kedvezményekről

        - A 2020.04.01. és 2020.06.30. közötti időszakot érintően a bérleti díj és járulékos költségek megfizetésére szólóan a Terézváros Önkormányzatától kapott kedvezménnyel érintett nem lakáscélú helyiségek. (Az érintetteket társaságunk a jelen tájékoztatón túl e-maillel, illetve postai úton értesíti.)

    2020.06.01. napjától a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt-ben a személyes ügyfélszolgálat a korábban érvényben lévő ügyfélszolgálati rend szerint folytatódik,

     azzal az eltéréssel, hogy a Vagyongazdálkodási Főosztály és Pénzügyi Igazgatóság ügyfélfogadása határozatlan ideig a hétfői munkanapokon 13.00 – 16.00 óráig tart.

    Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ügyfélfogadási térben egyszerre egy időben 3 (három) ügyfél tartózkodhat, és a teljes ügyintézés során maszk viselése kötelező.

    Kérjük, hogy amennyiben nem feltétlenül szükséges a személyes ügyintézés, úgy továbbra is a lenti elérhetőségek valamelyikén keressék a kollégáinkat.

     

     

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy ügyeiket addig telefonon, illetve e-mailben intézhetik az alábbi elérhetőségeken:

     

    Üzemeltetési és Hibaelhárítási Főosztály (hibabejelentés)

    Központi hibafelvétel

    Alberti Tamás

    Strelli Gergely

    Tel.: +36/1-3016-740

    Mobil: +36/20-269-9829

    Mobil: +36/20-951-6413

    E-mail cím:

    muszak@tvvrt.hu

    E-mail cím:

    alberti.tamas@tvvrt.hu

    E-mail cím:

    strelli.gergely@tvvrt.hu


    Pénzügyi - és Számviteli Főosztály

    Czuffer Zsoltné

    Lednetzky Krisztina

    Pattay Lajos

    Tel.: +36/1-3016-733

    Tel.: +36/1-3016-735

    Tel.: +36/1-3016-777

    E-mail cím:

    czuffer.piroska@tvvrt.hu

    dijbeszedo@tvvrt.hu

    E-mail cím:

    lednetzky@tvvrt.hu

    dijbeszedo@tvvrt.hu

    E-mail cím:

    pattay.lajos@tvvrt.hu

    dijbeszedo@tvvrt.hu


     



    Befizetési lehetőség postán, illetve banki átutalással rendezhetők az alábbi bankszámla számra:

    Magnet Bank: 16200106-00043418


    T á j é k o z t a t ó    a    díjfizetések lehetőségéről.

     Tisztelt Ügyfelünk!

     Tájékoztatjuk, hogy a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. az ügyfelek személyes fogadását a rendkívüli helyzetre való tekintettel határozatlan ideig szünetelteti. Pénztárunk zárva tart, készpénzes befizetésre Társaságunknál nincs lehetőség.

     A havi bérleti, vagy használati díjra szóló fizetési kötelezettségének Ön vagy a részünkről postai úton megküldött csekkekkel - a lakhelyéhez legközelebb eső Postán – vagy pedig (elektronikus úton a saját netes eszközéről, esetleg a számlavezető bankfiókában) átutalással tud eleget tenni az alábbi bankszámlára.

     Magnet Bank számlaszám: 16200106-00043418

     Kérjük, hogy a közlemény rovatba a bérlő/használó nevét és a bérelt/használt lakás, vagy helyiség címét legyen szíves feltüntetni.

     Amennyiben a havi csekken előre megjelölttől eltérő összeget kívánna befizetni, úgy az esetre úgynevezett „rózsaszín csekket” is rendelkezésére tudunk bocsájtani, melyet személyesen Társaságunk Rózsa utcai portaszolgálatán vehet át, és azon a fentiekben ismertetett módon rendezheti a fizetni valóit.

     

    A társaság munkatársainak elérhetőségeit és a kapcsolat felvétel egyéb lehetőségeit az irodaházunk bejáratánál, illetve cégünk honlapján (www.tvvrt.hu) lévő tájékoztatókon is olvashatja.

     Megértését és együttműködését előre is köszönjük!

     Budapest, 2020. március 17.

     Tisztelettel:

     Terézváros Vagyonkezelő NZrt.

    Vagyongazdálkodási Főosztály


     

    Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy


    a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit ZRT. Vezérigazgatója

     minden hónap második szerdáján 9 órától 18 óráig fogadónapot tart.


    Időpontegyeztetés : 06-1-301-6711 telefonszámon vagy a titkarsag@tvvrt.hu e-mail címen.

     

    Aktuális állásajánlataink >>>

     

     

    TÁJÉKOZTATÁS:

    A Parkolás Ügyfélszolgálat telefonszáma megváltozott : + 36 80 466 466



     

    A TERÉZVÁROSI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT ZRT. TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA

    A Részvénytársaságot a Terézvárosi Önkormányzat 1996-ban alapította ingatlanvagyonával összefüggő feladatok ellátására. A cég 100%-os önkormányzati tulajdonban van, alapításakor az Önkormányzat stratégiai célként - a korábbi széttagolt ingatlankezelés helyébe - az ingatlanmenedzselést határozta meg. A ZRt vagyonkezelői tevékenységet az Önkormányzat tulajdonában maradt lakóépületek és a résztulajdonában maradt lakások, és helységek tekintetében látja el.

    A Cég a tevékenységet éves és eseti szerződések, valamint tulajdonosi döntések alapján látja el. Az Önkormányzati vagyon működtetése során jól elhatárolásra kerültek a tulajdonosi és a kezelői szerepek.

    Tulajdonosi szerepek (Önkormányzat) bérleti díjak meghatározása, elidegenítési döntések meghozatala, hasznosítási (bérleti) döntések meghozatala, döntések a bérelt helységek visszavételéről.

    Kezelői feladatok (ZRt) tulajdonosi döntések végrehajtása, a bérlemények folyamatos üzemeltetése, karbantartási feladatok ellátása, díjak beszedése, jogi eljárások lefolytatása a szerződések teljesítése esetén, a társasházakban a tulajdonosi (Önkormányzat) képviselet ellátása.

    A ZRt munkatársai munkavégzésük során több ezer bérlővel és mintegy kétszáz közös képviselővel tartanak kapcsolatot. Munkavégzésüket folyamatos kontroll alatt tartja több ezer bérlő, az Önkormányzati Testület, a Hivatal szakszervei és a Cég Felügyelő Bizottsága.

    A ZRt feladatkörébe tartozik a közúti járművel történő várakozás (parkolás) biztosítása a helyi és a fővárosi önkormányzat VI. kerületi tulajdonában álló, közforgalom elől el nem zárt magánutakon, valamint tereken, parkokban és egyéb közterületeken /2011. évi CLXXXIX. törvény 13.§ (1) bekezdés 2. pontja, valamint a 16/A.§-a alapján (http://www.parkol-6.hu).


    A Cég feladatait 120 nagy gyakorlattal bíró, jól képzett, folyamatos továbbképzésben részesülő, munkaterületüket alaposan ismerő munkatárssal latja el. A színvonalas munkavégzéshez korszerű számítógépes hálózati rendszerrel rendelkezünk, melyet a korszerű és hatékony munkavégzés követelményeinek megfelelően - szükség szerint- továbbfejlesztünk.

    Pályázatok
    Felhívás  helyiség pályázathoz
    2022. május 16
     Tovább
    Dokumentumok
    Tovább
    út- és járdahiba bejelentés közös képviselet csarnok-piac üzemeltetés