Tájékoztató letöltése : kérjük kattintson
TISZTELT ÜGYFELEINK!
2020.10.12. napjától kezdődően a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. INGATLANKEZELÉSI ÉS VAGYONHASZNOSÍTÁSI OSZTÁLYÁN az ügyfélfogadás rendje - a járványveszély kockázatának csökkentése érdekében - megváltozott.
A személyes ügyfélfogadás csak abban az esetben lehetséges, ha előre egyeztetett időpontban keresi fel szervezeti egységünket.
Befizetési lehetőség postán, illetve banki átutalással rendezhetők az alábbi bankszámla számra:
Magnet Bank: 16200106-00043418.
Kérjük, a lenti elérhetőségek igénybevételével szíveskedjenek keresni kollégáinkat.
Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzatának Polgármestere
Budapest Főváros VI. kerület Terézváros önkormányzatának Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében foglalt jogköre alapján a Képviselő-testület feladat- és hatáskörében az alábbi döntést hozta:
Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzat Képviselő-testülete
171/2020. (VI.12.) határozata Budapest VI. kerületi önkormányzati tulajdonú nem lakáscélú helyiségek és ingatlanok
bérleti díj fizetési kedvezményéről.
Budapest Főváros VI. kerület Terézváros Önkormányzat Polgármestere a katasztrófavédelemről és a hozzá kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXXVIII. törvény 46. § (4) bekezdésében foglalt jogköre, valamint a veszélyhelyzet alatt a Képviselő-testületi átruházott hatáskörök visszavételéről szóló 24/2020. (IV. 30.) önkormányzati rendelet 1. §-a és az Önkormányzat tulajdonában lévő vagyonnal való gazdálkodás és rendelkezés szabályairól szóló 24/2013. (VI.27.) önkormányzati rendelet 12 § (1) és (5) bekezdése alapján az alábbi döntéseket hozza:
I.
A 86/2020. (III.27.) határozattal módosított 82/2020. (III.27.) képviselő-testületi határozatokban rögzített bérleti díjak kiszámlázásának határidejét 2020. augusztus 1. napjára módosítja, azaz a „2020. július 1-jétöl" szövegrész helyébe a „2020. augusztus 1-jétöl" szövegrész lép.
II.
Az alapítványok, egyéni vállalkozók, mikro-, kisvállalkozások által bérelt önkormányzati tulajdonú nem lakáscélú helyiségek és ingatlanok után a 2020. április 1. és 2020. június 30. közötti időszakban esedékes bérleti díjakra - ide nem értve a járulékos költségeket -kérelemre 25%-os kedvezményt állapít meg.
A bérleti díj kedvezményre vonatkozó kérelemre automatikusan 12 hónapra szóló, kamatmentes részletfizetési kedvezményt kapnak a jogosultak.
Büntetőjogi felelősségük tudatában megtett nyilatkozatuk szerint az alapítványok, egyéni vállalkozók, valamint a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény szerint mikró-, vagy kisvállalkozásnak minősülő vállalkozások további kedvezményre akkor jogosultak, ha hitelt érdemlően (pl. bevételi nyilvántartás, pénztárkönyv másolata, az online pénztárgépjeinek naplófájljaival) igazolják, hogy a bevételük, árbevételük ezen időszak vonatkozásában 25%-nál nagyobb mértékben csökkent a megelőző naptári év azonos időszakához képest, a bérleti díj csökkentése a bérbeadóval való megállapodás szerint a kedvezményes időszakra az árbevétel csökkenéssel arányos, de legfeljebb 90% islehet; feltéve, hogy a bérlő által foglalkoztatottak létszáma 2020. június 30-án legfeljebb 10%-kal alacsonyabb, mint 2020 február utolsó napján volt.
A kedvezményekkel csökkentett bérleti díj nem lehet kevesebb a helyiség után fizetendő közös költség összegénél, azon helyiségek esetében, amelyeknél közös költség fizetési kötelezettsége van az önkormányzatnak a társasház felé.
A bérleti díj kedvezmény igénybevételére vonatkozó kérelmek, nyilatkozatok, dokumentumok benyújtási határideje 2020. július 20.
III
A középvállalkozások által bérelt önkormányzati tulajdonú nem lakáscélú helyiségek és ingatlanok után a 2020. április 1. és 2020. június 30. közötti időszakban esedékes bérleti díjakra - ide nem értve a járulékos költségeket - kérelemre 25%-os kedvezményt állapít meg.
A bérleti díj kedvezményre vonatkozó kérelemre automatikusan 12 hónapra szóló, kamatmentes részletfizetési kedvezményt kapnak a jogosultak.
Büntetőjogi felelősségük tudatában megtett nyilatkozatuk szerint a kis- és középvállalkozásokról, fejlődésük támogatásáról szóló 2004. évi XXXIV. törvény szerint középvállalkozásnak minősülő vállalkozások további kedvezményre akkor jogosultak, ha hitelt érdemlően (pl. az online pénztárgépjeinek naplófájljaival) igazolják, hogy az árbevételük ezen időszak vonatkozásában legalább 30%-kal csökkent a megelőző naptári év azonos időszakához képest, feltéve, hogy a bérlő által foglalkoztatottak létszáma 2020. június 30-án legfeljebb 10%-kal alacsonyabb, mint 2020 február utolsó napján volt. A kedvezményekkel csökkentett bérleti díj nem lehet kevesebb a helyiség után fizetendő közös költség összegénél azon helyiségek esetében, amelyeknél közös költség fizetési kötelezettsége van az önkormányzatnak a társasház felé.
Kérjük kattintson a határozat megtekintésére : kattintson ide
Bérleti díj kedvezmény felhívás
A
bérleti díj csökkentés iránti kérelem formanyomtatványának
letöltéséhez kérjük
kattintson ide
A kérelmeket a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt- nél
személyesen vagy postai úton lehet leadni. Jogi személyek
esetében a kérelemhez az aláírási címpéldányt is kérjük
csatolni.
További tájékoztatásért kérem vegye fel a kapcsolatot a
Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. Vagyonkezelési
Főosztály munkatársával Ivanics Györgynével munkaidőben a
06/1 301-67-25 telefonszámon vagy
ivanics.valeria@tvvrt.hu e-mail címen
Tisztelt Ügyfeleink!
2020.06.01. napjától a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit Zrt-ben a személyes ügyfélszolgálat a korábban érvényben lévő ügyfélszolgálati rend szerint folytatódik,
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy
az
ügyfélfogadási térben egyszerre egy időben 3 (három) ügyfél
tartózkodhat, és a teljes ügyintézés során maszk viselése
kötelező.
Kérjük, hogy amennyiben nem feltétlenül szükséges a
személyes ügyintézés, úgy továbbra is a lenti elérhetőségek
valamelyikén keressék a kollégáinkat.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy ügyeiket addig telefonon, illetve
e-mailben intézhetik az alábbi elérhetőségeken:
Üzemeltetési és Hibaelhárítási Főosztály
(hibabejelentés) |
||
Központi hibafelvétel |
Alberti Tamás |
Strelli Gergely |
Tel.:
+36/1-3016-740 |
Mobil:
+36/20-269-9829 |
Mobil:
+36/20-951-6413 |
E-mail cím:
muszak@tvvrt.hu |
E-mail cím:
alberti.tamas@tvvrt.hu |
E-mail cím:
strelli.gergely@tvvrt.hu |
Pénzügyi - és Számviteli Főosztály |
||
Czuffer Zsoltné |
Lednetzky Krisztina |
Pattay Lajos |
Tel.: +36/1-3016-733 |
Tel.: +36/1-3016-735 |
Tel.: +36/1-3016-777 |
E-mail cím: czuffer.piroska@tvvrt.hu dijbeszedo@tvvrt.hu |
E-mail cím: lednetzky@tvvrt.hu dijbeszedo@tvvrt.hu |
E-mail cím: pattay.lajos@tvvrt.hu dijbeszedo@tvvrt.hu |
Befizetési lehetőség postán,
illetve banki átutalással rendezhetők az alábbi bankszámla
számra:
Magnet Bank: 16200106-00043418
T á
j é k o z t a t ó
a díjfizetések
lehetőségéről.
Amennyiben a havi csekken előre
megjelölttől eltérő összeget kívánna befizetni, úgy az
esetre úgynevezett „rózsaszín csekket” is rendelkezésére
tudunk bocsájtani, melyet személyesen Társaságunk Rózsa
utcai portaszolgálatán vehet át, és azon a fentiekben
ismertetett módon rendezheti a fizetni valóit.
A társaság munkatársainak
elérhetőségeit és a kapcsolat felvétel egyéb lehetőségeit az
irodaházunk bejáratánál, illetve cégünk honlapján (www.tvvrt.hu) lévő
tájékoztatókon is olvashatja.
Vagyongazdálkodási Főosztály
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy
a Terézvárosi Vagyonkezelő Nonprofit ZRT. Vezérigazgatója
minden hónap második szerdáján 9 órától 18 óráig fogadónapot tart.
Időpontegyeztetés : 06-1-301-6711 telefonszámon vagy a
titkarsag@tvvrt.hu
e-mail címen.
TÁJÉKOZTATÁS:
A Parkolás Ügyfélszolgálat telefonszáma megváltozott : + 36 80 466 466
A TERÉZVÁROSI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT ZRT. TEVÉKENYSÉGÉNEK BEMUTATÁSA
A Részvénytársaságot a Terézvárosi Önkormányzat 1996-ban alapította ingatlanvagyonával összefüggő feladatok ellátására. A cég 100%-os önkormányzati tulajdonban van, alapításakor az Önkormányzat stratégiai célként - a korábbi széttagolt ingatlankezelés helyébe - az ingatlanmenedzselést határozta meg. A ZRt vagyonkezelői tevékenységet az Önkormányzat tulajdonában maradt lakóépületek és a résztulajdonában maradt lakások, és helységek tekintetében látja el.
A Cég a tevékenységet éves és eseti szerződések, valamint tulajdonosi döntések alapján látja el. Az Önkormányzati vagyon működtetése során jól elhatárolásra kerültek a tulajdonosi és a kezelői szerepek.
Tulajdonosi szerepek (Önkormányzat) bérleti díjak meghatározása, elidegenítési döntések meghozatala, hasznosítási (bérleti) döntések meghozatala, döntések a bérelt helységek visszavételéről.
Kezelői feladatok (ZRt) tulajdonosi döntések végrehajtása, a bérlemények folyamatos üzemeltetése, karbantartási feladatok ellátása, díjak beszedése, jogi eljárások lefolytatása a szerződések teljesítése esetén, a társasházakban a tulajdonosi (Önkormányzat) képviselet ellátása.
A ZRt munkatársai munkavégzésük során több ezer bérlővel és mintegy kétszáz közös képviselővel tartanak kapcsolatot. Munkavégzésüket folyamatos kontroll alatt tartja több ezer bérlő, az Önkormányzati Testület, a Hivatal szakszervei és a Cég Felügyelő Bizottsága.
A ZRt feladatkörébe tartozik a közúti járművel történő várakozás (parkolás) biztosítása a helyi és a fővárosi önkormányzat VI. kerületi tulajdonában álló, közforgalom elől el nem zárt magánutakon, valamint tereken, parkokban és egyéb közterületeken /2011. évi CLXXXIX. törvény 13.§ (1) bekezdés 2. pontja, valamint a 16/A.§-a alapján (http://www.parkol-6.hu).
A Cég feladatait 120 nagy gyakorlattal bíró, jól képzett, folyamatos
továbbképzésben részesülő, munkaterületüket alaposan ismerő munkatárssal latja
el. A színvonalas munkavégzéshez korszerű számítógépes hálózati rendszerrel
rendelkezünk, melyet a korszerű és hatékony munkavégzés követelményeinek
megfelelően - szükség szerint- továbbfejlesztünk.